شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

خرید کاغذ دیواری از چین ,واردات و ترخیص کاغذ دیواری

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

خرید کاغذ دیواری از چین ,واردات و ترخیص کاغذ دیواری

۳,۰۹۵ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید کاغذ دیواری از چین ,واردات و ترخیص کاغذ دیواری 

 
 
 شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه ۳۵ سال واردات انواع محصولات در هر زمینه ای اعم از دستگاههای تولیدی ( دستگاهها و خطوط تولید مورد نیاز کارخانجات)، دستگاههای مورد نیاز کارگاههای خدماتی مانند دستگاه چاپ، مواد اولیه برای کارخانجات تولیدی اعم از شیمیایی و قطعات یدکی و … ، محصولات تولید شده به صورت آماده مصرف مانند کاغذ دیواری، انواع وسایل زینتی، گل مصنوعی، قطعات دوچرخه و … آماده ارائه خدمات از خرید در کشور چین تا حمل به ایران و ترخیص کالای مشتری و تحویل آن در شهر مورد نظر در ایران به شما خواننده محترم می باشد. 
 
 
 
 
واردات کاغذ دیواری
 
 
 
 

 برای جلوگیری از ریزش دیوارها صرفاً استفاده از کاغذ دیواری سیسمیک کافی نیست. چراکه چسب مخصوص کاغذ دیواری‌های معمولی تحمل تکان‌های شدید دیوار را ندارد. به همین دلیل دانشمندان دانشگاه KTL، چسب مخصوصی برای این کاغذ دیواری تولید کرده‌اند. برای این منظور یک ماده نرم، قابل انعطاف و چسبناک با استفاده از آب و مقدار زیادی پلیمر پلی پورتان تولید شد. وقتی چسب به شیارهای دیوار نفوذ کند، آب درون آن بخار شده و باعث می‌شود چسب کاملاً به مواد دیوار گیر کند. همین‌طور وقتی کاغذ دیواری روی چسب قرار بگیرد، کاملاً توسط پلی پورتان احاطه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.