جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آشنایی با سنگ گرانیت نهبندان ,انواع سنگ گرانیت

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

آشنایی با سنگ گرانیت نهبندان ,انواع سنگ گرانیت

۲,۱۸۵ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با سنگ گرانیت نهبندان ,انواع سنگ گرانیت 

 

اکثرا" دیده شده است ساختمان هایی که نمای خود را از سنگ مرمریت استفاده کردند بعد از گذشت کمتر از 5 سال و با شرایط محیطی و آب و هوایی شهر تهران به مرور زمان این سنگ از نما جدا شده و افتاده است. این به دلیل رشته های آهکی موجود در سنگ مرمریت می باشد که بر اثر سرما و گرمت و نم باران و شرایط جوی دیگر بازتر شده و خود را از بستر ملات سیمان ول شده و به زمین می افتد ولی سنگ گرانیت بعد از گذشت سالیان زیاد و تحمل بدترین شرایط جوی به هیچ عنوان نمیشکند و چون رشته های آهکی ندارد امکان شکسته شدن و ول شدن از نما ندارد. ولی قابل ذکر است که گرانیت به علت صاف بودن و نداشتن تخلخل در پشت سنگ برای نصب در نما با ملات سیمان و ماسه به تنهایی کار کاملا" غیر حرفه ای و مشکل ساز می باشد چون در کمتر از یک سال سنگ خود را از ملات جدا کرده و از نما می افتد به همین دلیل بوسیله ی روشی به نام اسکوپ سنگ های گرانیت را برای نصب در نما استفاده می کنند.



صادرات سنگ به چین

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه صادرکننده انواع سنگهای ساختمانی ،معدنی ،سنگ نما ،مرمر ،مرمریت و… با دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو آماده همکاری با کلیه معدن داران و بازرگانان سنگ می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.