شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

صادرات سنگ مرمر به چین , مشخصات سنگ مرمر

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

صادرات سنگ مرمر به چین , مشخصات سنگ مرمر

۲,۲۰۵ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

صادرات سنگ مرمر به چین , مشخصات سنگ مرمر

 

 

سنگ مرمر از ریشه یونانی marmoros به معنی درخشان و بانام تجاری انیکس شناخته می‌شود، سنگ مرمر نوعی سنگ آهکی است. قابلیت صیقل پذیری این سنگ‌ها بسیار بالاست و تا حد جلای آیینه‌ای قابل صیقل می‌باشند. این سنگ‌ها دارای کانی‌ها و رنگ‌های مختلفی می‌باشند و خصوصیات اصلی آن‌ها شامل رنگ زیبا و جلای خوب می‌باشد. چندین دهه است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از سنگ‌ها به‌طور ویژه در دکوراسیون، پله‌ها، نمای داخلی، ستون و کف کاربرد دارند. سنگ‌های مرمر به‌عنوان مواد اولیه منحصر به فرد، در تزئین ساختمان‌های بزرگ و مجسمه‌ها به کار می‌روند. در ۱۵ تا ۲۰ سال اخیر به دلیل افزایش روزافزون صنایع مختلف، سنگ‌های تزئینی و قیمتی پاسخگوی نیازهای آن‌ها نبوده است. هم اکنون بسیاری از خدمات کف سابی برای این نوع سنگ انجام می گردد.

 

 صادرات سنگ مرمر

 

شرکت بازرگانی فیروزه صادرکننده انواع سنگهای ساختمانی ،معدنی ،سنگ نما ،مرمر ،مرمریت و… با دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو آماده همکاری با کلیه معدن داران و بازرگانان سنگ می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.