دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

ماشین سورتینگ چای یا ماشین لیزر چای

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

ماشین سورتینگ چای یا ماشین لیزر چای

۲,۱۷۶ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 سورتینگ یا در اصطلاح دسته بندی کردن بر اساس سایز ، رنگ، کیفیت و … امروز وارد عرصه جدیدی شده است. سورتینگ مواد غذایی بر اساس اختراعات تکنولوژیکی جدید شکلی نوین به خود گرفته و این زمینه دگرگونی بوجود آورده است . استفاده از عواملی همچون دوربین های دارای حسگر رنگ بسیار قوی و مدار کنترل بسیار دقیق  و متمرکز، راندمان و کارایی این صنعت را تغییر داده است و باعث شده که کالاهای با کیفیتی سورت شده و دسته بندی شده بسیار دقیق و نزدیگ به بینایی انسان به بازار راهی شود 


تولید کننده موارد ذیل را برای مشتریان تضمین می نماید:


قطعات یدکی رایگان برای تعمیرات دستگاه و خرابی احتمالی فراهم می شود.

خدمات نرم افزاری رایگان رایگان برای مشتریان برای تمام طول عمر دستگاه.

درصورت خرید دستگاه توسط بازرگانی فیروزه می توانیم هماهنگی های لازم را برای انتقال مهندس از چین به محل کارگاه شما به مدت یک هفته کاری فراهم کنیم و شما صرفا باید بلیط هواپیما و خورد و خوراک و هتل وی را بپردازید.





ماشین سورتینگ چای

 

 

امیدواریم که بتوانیم با فراهم آوردن تکنولوژی روز و واردات ماشین آلات و واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع ، هزینه نهایی کالای تمام شده برای مصرف کنندگان عزیز را کاهش دهیم. همچنین در صورت نیاز به ماشین مزبور و دیگر ماشین آلات نگران صادرات آن از کشورهای خارجی به ایران و امور حمل و گمرک نیز نباشید. تیم بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفاتر متعدد در کشور چین قادر به تهیه کالاها و ماشین آلات مورد نیاز شما با مناسب ترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.