چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

حواله ارز ,گرفتن ارز دولتی , خرید کالا از چین توسط بازرگانی فیروزه

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

حواله ارز ,گرفتن ارز دولتی , خرید کالا از چین توسط بازرگانی فیروزه

۲,۰۰۳ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


حواله ارز ,گرفتن ارز دولتی , خرید کالا از چین توسط

بازرگانی فیروزه
این روزها با توجه به تغییرات اعمال شده توسط دولت در امور ارزی یکی از دغدغه های مسافران، بیماران، دانشجویان مقیم خارج کشور، واردکنندگان و… خرید ارز و رفع حداقل نیازشان می باشد؛کاری که این روزها خیلی سخت شده و انجام امور اداری آن در اصطلاح ما ایرانیها صبر ایوب می خواهد. واردکنندگان کالا دسته ای از این قشر عظیم هستند که علاوه بر دغدغه گرفتن دلار با قوانین سختگیرانه جدید گمرکی هم دست و پنجه نرم می کنند.
حواله ارز ,گرفتن ارز دولتی , خرید کالا از چین توسط بازرگانی فیروزه،خرید ارز ،مراحل واردات کالا ،ثبت سفارش کالا ،گرفتن ارز دولتی ،خرید کالای خارجی ،قوانین گمرکی ،اصطلاح ارزی ،کالاهای وارداتی ،شرایط واردات کالا ،ارز چیست ؟ ،حواله بانکی ،مبادلات بین المللی ،معاملات مالی خارجی ،نرخ ارز ،نرخ ارز دولتی ،نحوه ی خرید کالای خارجی ،مبادلات ارزی ،حواله ارز،حواله ی ارز به چین ،حواله دلار به چین ،حواله یوآن به چین ،

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.