شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

لیست ده فرودگاه برتر جهان

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

لیست ده فرودگاه برتر جهان

۲,۴۲۸ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

لیست ده فرودگاه برتر جهان 


در لیست برترین فرودگاه‌های جهان در سال گذشته میلادی که چندی پیش اعلام شد و طبق رده‌بندی این لیست، فرودگاه بین‌المللی چانگی سنگاپور برای چهارمین بار عنوان نخست را کسب کرد. 

وبسایت معتبر Skytrax فهرست فرودگاه‌های برتر جهان را در سال گذشته میلادی منتشر کرد.فرودگاه بین‌المللی چانگی سنگاپور یکی از قطب‌های حمل و نقل جنوب‌شرقی آسیا و همچنین یکی از منابع پردرآمد برای دولت به شمار می‌رود. در این رابطه، مدیرعامل این فرودگاه ضمن ابراز خرسندی از کسب این جایگاه برای چهارمین سال، عنوان کرد که این مسیر را ادامه داده و نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین نوع خدمات به کار خواهند بست.


فرودگاههای برتر

 

 

تعداد مسافران در هر سال: ۴۱.۷ میلیون نفر

فرودگاه اینچئون توانست برای بار دیگری عنوان دومین فرودگاه برتر جهان را به دست آورد. این فرودگاه در جزیره‌ای خارج از پایتخت کره جنوبی قرار دارد و مرکز خطوط هوائی Korean Air است. فرودگاه اینچئون در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده و پرترددترین فرودگاه ۲۴ ساعته جهان است. فرودگاه همگانی باربری که نه باند فرود آسفالت دارد و میانگین طول باند های آن ۳۷۵۰ متر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.