پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با زعفران ایرانی , صادرات زعفران , واردات شیشه زعفران صادرات زعفران و خشکبار

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

آشنایی با زعفران ایرانی , صادرات زعفران , واردات شیشه زعفران صادرات زعفران و خشکبار

۳,۰۷۵ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با زعفران ایرانی , صادرات زعفران , واردات شیشه زعفران 

 

بدون شک یکی از طریق فروش بیشتر یک محصول طریقه جذب مشتری به آن کالا می باشد. بسته بندی شیک و زیبا یکی از موارد جذب خریدار است. متاسفانه ایران در این زمینه ضعیف عمل کرده  و بعضا کشورهای اروپایی با خرید زعفران از ایران به صورت اصطلاحا فلّه و بسته بندی کردن محصول در کشور خود آن را به قیمت گزافی به دیگر کشورها صادر می کنند.
شرکت بازرگانی فیروزه در زمینه زعفران به دو شکل فعالیت دارد :
  • صادرات زعفران
  • وارد کننده شیشه و لوازم بسته بندی زعفران
 
صادرات زعفران
 
 
زعفران بویژه بعد از آسیاب شدن باید دور از نور و رطوبت و در جام شیشه‌ای نگهداری شود. زیرا با توجه به این که اسانس (مواد معطر) زعفران قابل تبخیر شدن است در صورت نگه داری نامناسب، به مرور زمان اسانس آن تبخیر شده و از اثرات دارویی و طعم و مزه آن کاسته می‌شود و مرغوبیت آن از دست می‌رود. البته بعضا دراکثرمواقع زعفران تا۱یا۲ماه بعدازبرداشت بووعطردارد اشتباه رایج در این است که اکثرا فکر میشود که زعفران باید بو و عطر زیاد بدهد ؛ زعفران بعداز ۲ماه خشک میشود بویش میپرد وقتی آسیاب میشود ومرطوب می شودمجدد بو و عطر میگیرد ، پس درهمه مواقع سال زعفران بوی تازگی که تازه جمع شده باشد را نمی دهد.
این شرکت امیدوار است که بتواند با همراهی شما تجار زعفران بتواند در هر دو مورد با شما همکاری کرده و بتواند در امر شناخت این ماده غذایی ارزشمند به دنیا گامی کوچک برداشته و این صنعت عظیم اما خفته در کشور را  به بالاترین حد ممکن برساند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.