شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

انواع کاموا وارداتی , آشنایی با جنس نخ های بافتنی

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

انواع کاموا وارداتی , آشنایی با جنس نخ های بافتنی

۲,۶۸۸ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>  

 

انواع کاموا وارداتی , آشنایی با جنس نخ های بافتنی

 

کاموای بالی:کاموای بالی به نوعی نخ نوار مانند گفته می شود.این نوع نخ بیشتر برای لباس های فانتزی و بافت های توری مناسب است.کاموای بالی نخ لخت و سبکی است و در اثر شستشو کیفیت خود را از دست نمیدهد.




واردات کاموا

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه نیز با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در چین آمادگی هرگونه فعالیت در رابطه با خرید ،ترخیص حمل و واردات انواع نخ کاموایی ،نخ های پلی استر ،انواع لوازم خرازی و خیاطی و انواع کالاهای مجاز را اعلام می دارد.همچنین همکاران فعال ما در گوانجوو و ایوو آمادگی همراهی و همکاری با شما عزیزان را جهت حضور در هنگام خرید و انجام هرگونه راهنمایی در این رابطه را دارند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 ادامه مطلب

آشنایی با قلاب و کاموا

۱- کامواهای مختلف را بشناسید کامواهای مختلفی برای بافتن وجود دارند. جنس کاموا به چیزی که می‌خواهید ببافید بستگی دارد. اگر بار اولتان است که چیزی می بافید، بهتر است از کامواهای ساده و نخی یا اکرولیکی نرم استفاده کنید. از کاموای تک‌رنگ استفاده کنید تا هنگام بافت، زنجیره‌های بافت را به‌راحتی ببینید-کاموا های طرح دار کار را سخت‌تر می‌کند.

  • کاموا اکرولیکی نرم: این مدل کاموا نسبت به کامواهای دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، ازاین‌رو مناسب افراد مبتدی است که می‌خواهند بافتن را یاد بگیرند. دنبال ارزان‌ترین کاموا نباشید، چون معمولاً این کامواها پرز می‌دهند (چه کسی از شال پرزدار خوشش می‌آید؟)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.