دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

واردات و ترخیص لامپ هالوژن و قاب هالوژن از چین

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

واردات و ترخیص لامپ هالوژن و قاب هالوژن از چین

۳,۰۴۳ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص لامپ هالوژن و قاب هالوژن از چین

 واردات و ترخیص لامپ هالوژن و قاب هالوژن از چین ،واردات انواع لوازم الکتریکی ،پنلهای ال ای دی ،اس ام دی ،لامپ ،سرپیچ ، کلید و پریز و… را از شرکت بازرگانی فیروزه بخواهید .
شرکت بازرگانی دارای شعب مختلف در ایران و چین می باشد ، و تمامی مراحل واردات کالاهای شما عزیزان را اعم از خرید خارجی ،مشاوره ی خرید ،تهیه سمپل ،مذاکره با تولیدکننده ، ترخیص و حمل و نقل و… را عهده دار خواهد شد.



 واردات لامپ هالوژن
 


امروزه از این نوع هالوزن ها بیشتر در سقف کاذب کناف مورد استفاده قرار میگیرد. که زیبایی چند برابری را به فضای دکوراسیون داخلی و سقف می بخشد. در سقف کناف انواع مختلفی از هالوزن ها بکار گرفته میشود. هالوزن های مورد استفاده در سقف کاذب کناف دارای رنگ های مختلف و اندازه های مختلف و میزان مصرف مختلف و دارای مدل های مختلف می باشد. و همچنین این هالوزن ها دارای انواع مختلفی قاب و فریم دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.