شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

۲,۴۰۷ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

در سال گذشته۳۵۰ میلیون دلار از بازار آرایشی و بهداشتی در کشور ما تولید داخل بوده و ۳۵۰ میلیون دلار نیز واردات رسمی به کشور انجام می‌شود. با این حال نزدیک به یک میلیارد دلار هم لوازم آرایشی قاچاق در این بازار وجود دارد. به این ترتیب حجم بازار محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار معادل ۵۸۰۰ میلیارد تومان بوده است." 
 

 

 واردات لوازم آرایشی بهداشتی

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است، واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.