شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

لوازم خیاطی و وسایل خرازی وارداتی از چین توسط بازرگانی فیروزه

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

لوازم خیاطی و وسایل خرازی وارداتی از چین توسط بازرگانی فیروزه

۲,۲۹۰ بازديد

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   



لوازم خیاطی و وسایل خرازی وارداتی از چین توسط بازرگانی فیروزه

شرکت بازرگانی فیروزه تا به امروز دارای ۳۵ سال تجربه در امور بازرگانی و خرید، حمل و ترخیص کالا از چین می باشد. این شرکت با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به واردات لوازم خیاطی و وسایل خرازی و … برای بازرگانان مختلف نموده است. 
انواع نخ خیاطی، فروش نخ خیاطی، بهترین نخ خیاطی، قیمت انواع نخ خیاطی، انواع نخ مصنوعی، قیمت نخ خیاطی،اﻧﻭاﻉ ﻧﺦ ﻫﺎ، تحقیق نخ، نخ عمامه چیست،انواع نخ گلدوزی، قیمت نخ عمامه،کاربرد نخ عمامه، انواع نخ قرقره و کاربردهای آن‌ها در خیاطی، لوازم خیاطی، لوازم خرازی، لوازم خیاطی خرازی، لوازم خیاطی و خرازی، واردات لوازم خیاطی، واردات لوازم خرازی، واردات لوازم خیاطی و خرازی، ترخیص لوازم خیاطی، ترخیص لوازم خرازی، تعرفه لوازم خیاطی، تعرفه لوازم خرازی، واردات لوازم خرازی از چین، تعرفه گمرکی لوازم خیاطی، تعرفه گمرکی لوازم خرازی، تهیه و واردات همه مدل چرخ‌خیاطی. بافندگی وگلدوزی برای تولیدیها، واردات لوازم خرازی از چین، واردات چرخ خیاطی، ترخیص کالا، بخشنامه بلامانع بودن واردات چرخ خیاطی صنعتی مستعمل، خرید آنلاین لوازم خرازی، لیست قیمت لوازم خرازی، عمده فروشی لوازم خرازی تهران، لوازم خرازی فادیا، لوازم خرازی بازار تهران، فروش عمده لوازم خیاطی،بورس لوازم خرازی در تهران، پخش عمده خرازی،

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب...



انواع متدهای خیاطی:

1- متد خیاطی گرلاوین
روشی است که درآن تمام قسمت های بدن سایز میشود. گرلاوین یکی از قدیمی ترین متدهای خیاطی می باشد. این روش کمی پیچیده است اما با توجه به دقیق بودن الگو در روش گرلاوین، می توانید با یک اندازه گیری صحیح، لباس های خوش فرم و شیک برای همه اندام ها بدوزید و از خیاطی خود لذت ببرید.

2- متد خیاطی مولر
متد مولر برگرفته شده از روش خیاطی آلمانی هاست. در واقع چون سایز بدن آلمانی ها و ایرانی ها به هم نزدیک است این متد چند سالی است که وارد ایران شده و در آموزشگاهها و دانشگاه ها تدریس می شود و بکار برده می شود. متد مولر پیچیدگی و ظرافت کمتری دارد و در عین حال بسیار دقیق است. این روش بدلیل رسم الگوهای مختلف در اول کار، دوختی بی نقص و دقیقی را به شما در آخر کار تحویل می دهد که در بسیاری از موارد حتی نیاز به پرو لباس نباشد. می توان گفت این روش یکی از بهترین متدها برای خیاطی می باشد که به همه پیشنهاد می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.