شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

اطلاعات مورد نیاز برای سفر به چین

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

اطلاعات مورد نیاز برای سفر به چین

۱,۶۲۲ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

اطلاعات مورد نیاز برای سفر به چین

کشور چین همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان  بوده است.در تمام ماه های سال گردشگران زیادی به آن سفر می کنند اما در تقویمگردشگری چین سه هفته طلایی یافت می شود که آئین ها و مناسبت هایخاص این هفته ها علاوه بر جذابیت های همیشگی چین باعث جذبگردشگران بیشتری می شود که . . . 

اطلاعات مورد نیاز برای سفر به چین ،جاذبه های گردشگری چین ،ساعات کاری ادارات چین ،تعطیلات چین ، اشنایی با وضعیت آب و هوای چین ،هتلهای چین،مناطق دیدنی چین

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب . . .

 

بهترین زمان سفر به گوانجو

با وجود این که گوانجو در جنوب کشور چین واقع شده اما از آب و هوای نیمه مرطوب و مطوبی برخوردار است. در تابستان دما رطوبت هوا بسیار بالا است و در زمستان هم هوا آنچنان سرد نمی شود. بهترین زمان سفر به گوانجو فصل پاییز یعنی از اکتبر تا دسامبر میباشد. آب و هوای همیشه گرم و شرجی این شهر در تابستان و یا باران‌های زیاد پاییز خیلی مناسب لذت بردن از هوای آزاد نیست.

مشخصات گوانجو

اخذ ویزای توریستی چین

این نوع از ویزا برای افرادی صادر میگردد که هدفشان از سفر به چین گردشگری و تفریح و گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. شما اگر قبلا به چین سفر کرده اید و دارای ویزا بوده اید و در حالی که هنوز ویزای شما اعتبار داشته باشد می توانید مجدد اقدام به سفر نمایید در غیر این صورت می بایست مجدد برای اخذ ویزای توریستی چین اقدام نمایید. شما می بایست ۱ ماه قبل از سفر خود به چین اقدام به اخذ ویزا نمایید. همچنین بررسی،تایید و اخذ ویزای توریستی چین حدود ۷ روز کاری به طول می انجامد.

راهنمای سفر اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.