شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با مذهب کشور چین

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

آشنایی با مذهب کشور چین

۲,۳۳۴ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با مذهب کشور چین

 

بودا لقبی است که در آیین بودایی به هر کسی که به «روشنی» (بودهی) برسد اطلاق می‌ گردد، گرچه از آن بیشتر برای اشاره به سیذارتا گوتاما بودا، بنیانگذار آیین بودا استفاده می گردد.در بسیاری از منابع وقتی صحبت از «بودا» می‌ شود منظور همان «گوتاما بودا»، بنیانگذار مذهب بودایی است. اما به باور بوداییان، بسیاری دیگر نیز به «مقام بودایی» دست یافته اند. بودیسم مذهب اصلی چینی ها می باشد که پس از کمونیستی شدن چین در 55 سال گذشته در چین نابود گشت. آیین بودا پس از ظهور در 2500 سال پیش در نپال، خیلی آهسته و پیوسته در سراسر چین و بخشی از هند باستان توسط شاگردان بودا گسترش پیدا کرد.


مذهب در چین

 

 

 شرکت بازرگانی فیروزه  با ۳۵ سال سابقه در امر واردات و صادرات با کشور چین و داشتن دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو قادر است راهنمای شما واردکنندگان محترم باشد در کار خرید حمل و ترخیص کالا

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 ادامه مطلب

بهترین زمان سفر به گوانجو

با وجود این که گوانجو در جنوب کشور چین واقع شده اما از آب و هوای نیمه مرطوب و مطوبی برخوردار است. در تابستان دما رطوبت هوا بسیار بالا است و در زمستان هم هوا آنچنان سرد نمی شود. بهترین زمان سفر به گوانجو فصل پاییز یعنی از اکتبر تا دسامبر میباشد. آب و هوای همیشه گرم و شرجی این شهر در تابستان و یا باران‌های زیاد پاییز خیلی مناسب لذت بردن از هوای آزاد نیست.

مشخصات گوانجو

اخذ ویزای توریستی چین

این نوع از ویزا برای افرادی صادر میگردد که هدفشان از سفر به چین گردشگری و تفریح و گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد. شما اگر قبلا به چین سفر کرده اید و دارای ویزا بوده اید و در حالی که هنوز ویزای شما اعتبار داشته باشد می توانید مجدد اقدام به سفر نمایید در غیر این صورت می بایست مجدد برای اخذ ویزای توریستی چین اقدام نمایید. شما می بایست ۱ ماه قبل از سفر خود به چین اقدام به اخذ ویزا نمایید. همچنین بررسی،تایید و اخذ ویزای توریستی چین حدود ۷ روز کاری به طول می انجامد.

راهنمای سفر اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.