چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سوغات چین , معروفترین سوغاتی های کشور چین

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

سوغات چین , معروفترین سوغاتی های کشور چین

۲,۲۳۴ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

سوغات چین , معروفترین سوغاتی های کشور چین

 

خوش‌نویسی چینی هنری است که در سراسر جهان شهرت دارد و این آثار هنری ظریف را می‌توان به دیوار نصب کرد، و تفاوتی هم نمی‌کند که چه اندازه‌ای داشته باشند. خوش‌نویسی روی بادبزن، سفال یا لباس نیز انجام می‌شود.

سبک‌های بسیار مختلفی وجود دارد (خط مهری، خط شکسته، خط پیوسته، خط اداری و خط رسمی نمونه‌هایی از خطوط اصلی هستند) و حتی می‌توانید نام چینی خود را به‌عنوان سوغاتی با خود به خانه ببرید (از راهنمای سفر خود بپرسید که نام شما به چینی چیست)



سوغات چین

 

مجموعه بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در کشور چین و با دارا بودن دفاتر متعدد در گوانجو و ایوو آماده ی هرگونه همکاری با کلیه تاجران و بازرگانان عزیزی که قصد سرمایه گزاری خارجی ،خرید کالا از چین ،واردات و ترخیص کالا از چین ،صادرات سنگ و انواع پسته و زعفران به چین را دارند ،می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

  ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.