جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

واردات, ترخیص برس مو و شانه , آشنایی با انواع برس مو

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

واردات, ترخیص برس مو و شانه , آشنایی با انواع برس مو

۲,۲۵۴ بازديد

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


واردات و ترخیص برس مو و شانه , آشنایی با انواع برس مو

اغلب خانم ها و آقایان در طول روز بارها در هنگام شانه زدن موهایشان به این مسئله توجه می کنند ، که آیا برسی که استفاده می کنند ،مناسب جنس و اندازه ی موهایشان هست؟یا اینکه برس خوب چه ویژگی هایی  دارد؟کاربرد انواع برس ها در چیست؟برس فلزی بهتر است یا پلاستیکی ؟ و….

ما در این مقاله مواردی را در رابطه با کاربرد برس ها و انواع برس های موجود در بازار، به طور مختصر خدمتتان ارائه نموده ایم ،امیدواریم که مفید واقع شده باشد. همچنین لازم به ذکر می باشد که مجموعه ی بازرگانی فیروزه توانمندی صادرات،واردات و ترخیص و انجام کلیه امور گمرکی در حوزه های مختلف را در رزومه ی خود دارد.این تیم فعال بازرگانی همچنین در رابطه با واردات انواع لوازم و دستگاههای آرایشی و بهداشتی ،دستگاه تولید برس مو ،واردات انواع ب رس مو ،شانه ی مو ،برس های حرارتی و… فعالیت هایی داشته است. و امادگی هرگونه همکاری در این حوزه ها را دارا می باشد.
o2io_1155_1421255373.jpg

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.