شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با سنگ فیروزه و ویژگی های آن , صادرات سنگ فیروزه

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

آشنایی با سنگ فیروزه و ویژگی های آن , صادرات سنگ فیروزه

۲,۵۹۹ بازديد

 ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آشنایی با سنگ فیروزه و ویژگی های آن , صادرات سنگ فیروزه 

 
مجموعه بازرگانی فیروزه پس از فعالیت های متعدد در رابطه با واردات و ترخیص کالا هم اکنون آمادگی هرگونه صادرات کالا به چین را دارد.صادرات انواع سنگ معدنی و زینتی ،صادرات انواع خشکبار و پسته ،صادرات زعفران و… بخشی از فعالیت های این شرکت بازرگانی می باشد.
 
صادرات فیروزه
 
مهم‌ترین خطری که فیروزه را تهدید می‌کند ایجاد خراش روی فیروزه، آب داغ و مواد شیمیایی خانگی است و دلیل آن نیز ترکیب هیدراتی در سنگ است. فیروزه سنگی زنده می‌باشد و نسبت به روغن و مواد شیمیایی مانند مواد شوینده بسیار حساس بوده و تغییر رنگ می‌دهد. خلل و فرج سنگ باعث جذب چربی‌ها و موجب تغییر رنگ فیروزه می‌شود. هرگز از تمیزکننده‌های اولتراسونیک استفاده نکنید و از نزدیکی با مواد حاوی کلر نیز اجتناب کنید.

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، انواع سنگ و … می باشد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.