جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

واردات و ترخیص ژیلت , انواع تیغ و ژیلت اصلاح خارجی

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

واردات و ترخیص ژیلت , انواع تیغ و ژیلت اصلاح خارجی

۲,۷۰۱ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص ژیلت , انواع تیغ و ژیلت اصلاح خارجی

 

واردات و ترخیص ژیلت , انواع تیغ و ژیلت اصلاح خارجی ،انواع خودتراش و تیغ اصلاح و لوازم اصلاح توسط مجموعه ی بازرگانی فیروزه

 

 واردات ژیلت

 

تیغ و ژیلت از وسایل اصلاح راحت برای تمامی خانمها و آقایان شمرده میشود که به وفور نیز از آن استفاده میکنند. خوبی این دستگاه اصلاح این است که در مواقعی که نیاز به پاکیزگی و اصلاح سریع دارید، میتواند به نحو احسنت پاسخگو باشد. از آن گذشته انواع تیغ و ژیلت های جدید به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت استفاده از چند سری تیغه را به طور همزمان دارد؛ این کار باعث میگردد که اصلاح تمیزتر و سریعتر انجام گیرد.

بعد از تراشیدن ریش خود از کرمهای غیر چرب استفاده کنید. که اینکار پوست شما را محافظت میکند و تسکین میدهد. میتوانید از افتر شیو هم استفاده کنید ولی دقت کنید بیشتر افتر شیو ها دارای الکل هستند که باعث سوزش میشود و برای خیلی از پوست ها خوب نیست و باعث تحریک پوست های حساس میشود.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.