یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

روشهای تولید کشمش و صادرات کشمش

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

روشهای تولید کشمش و صادرات کشمش

۲,۷۲۶ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

روشهای تولید کشمش و صادرات کشمش

 

 روش کالیفرنیایی؛ در تهیه این نوع کشمش، انگورها به مدت دو تا سه ثانیه در محلول جوشان هیدروکسید سدیم با غلظت 0.2 تا 0.3 درصد فرو برده شده و پس از یک دوش آب سرد انگورها بررسی می شوند تا کافی بودن مدت زمان فروبری مشخص شود. انگورهای مرطوب در محفظه دود به مدت دو تا چهار ساعت در معرض دود سولفور قرار می گیرند.

کشمش تیزابی (استرالیایی)؛ این روش یکی از رایجترین شیوه های کشمش سازی در دنیاست که در آن از مایعات قلیایی استفاده میشود. در این روش جهت تسریع عمل خشک کردن سطح خارجی انگورها را به مواد شیمیایی آغشته می کنند.

 

صادرات کشمش

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره خرید) تا خرید کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته،انواع خشکبار (آلو/کشمش/گردو و…) ، انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات انواع ظروف بسته بندی انواع خشکبار مانند زعفران  نیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.