شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن

۲,۴۱۱ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن 

 

مدادتراش و مدادپاک کن هم از دیگر وسایل پرکاربرد دانش آموزان هستند. بهتر است برای بچه ها مدادتراش مخزن دار تهیه کنید تا مدام مجبور به جمع کردن تراشه ها از روی زمین نباشید. مدادتراش رومیزی هم از این لحاظ که قابل حمل نیست و بچه را در تراشیدن مداوم مدادهایش محدود می کند گزینه خوبی است. در خرید مدادتراش رومیزی دقت کنید که دسته آن متناسب با اندازه دست دانش آموز باشد و جنس آن طوری باشد که در دست لیز نخورد. جنس بیشتر مدادپاک کن ها لاستیک است و ممکن است برای چشم یا پوست ایجاد آلرژی کند. پاک کن به دلیل کوچک بودن سایز آن معمولا زود گم می شود. در گذشته والدین برای حل این مشکل پاک کن را با نخ به گردن بچه ها آویزان می کردند ولی امروز پاک کن هایی به بازار آمده اند که خودشان بنددار هستند.

 

 واردات پاک کن

 

شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.