شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

واردات و ترخیص آباژور و انواع چراغ

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

واردات و ترخیص آباژور و انواع چراغ

۲,۳۵۶ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات و ترخیص آباژور و انواع چراغ

 

آباژور را برای اتاق خواب می خواهید یا اتاق نشیمن و پذیرایی تفاوتی ندارد باید به محل و جایگاه آباژور توجه داشته باشید که برای رفت و آمد شما ایجاد مزاحمت نکند اصولا آباژور نباید از میزی که روی آن قرارمیگیرد بزرگتر باشد یا لبه های آن بیرون بزند.
آباژورهایی که دارای کلاهک های چین دار و پایه های مجسمه ای و سنگی هستند بعنوان آباژورهای طرح کلاسیک و آباژورهایی که دارای پایه های تک رنگ و ظریف و متالیک با کلاهک های ساده هستند بعنوان آباژورهای مدرن شناخته میشوند. شما می توانید با توجه به مدل دکوراسیون منزل خود آباژور مناسب را انتخاب نمایید.

 

 

 واردات آباژور

 

 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت بازرگانی در کشور چین ، با دارا بودن دفاتر فعال در گوانجوو و ایوو ،توانایی خرید و واردات جدیدترین انواع آباژور ،لوستر،چراغ خواب ،و انواع لامپ های تزیینی و لوازم الکتریکی و همچنین پنل های ال ای دی مورد نظر شما از چین را داراست.شما می توانید در هریک از مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید حضوری و غیرحضوری از بازارهای چین ،ترانزیت کالا ،ترخیص کالا از گمرک و … با این مجموعه همکاری نمایید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.