جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

معرفی مهمترین مراکز تجاری پکن

بازرگانی فیروزه مستقر در ایران و چین، دارای 35 سال سابقه در امور بازرگانی، با هدف روان سازی کسب و کار و راحتی بازرگان ایرانی و چینی در بیزینس بین المللی ایجاد شده و قادر به ارائه خدمات تجاری (مشاوره، واردات، صادرات، ترخیص ) به ایرانیان و چینی هایی که هدف بازرگانی بین دو کشور چین و ایران را دارند، می باشد.

معرفی مهمترین مراکز تجاری پکن

۲,۶۵۹ بازديد

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

معرفی مهمترین مراکز تجاری پکن

 

مرکز خرید گیت ( The Gate City Mall ) یکی از برترین مراکز خرید لباس و آشنایی با مد روز منطقه ی ژانگئوانسون ( Zhongguancun ) پکن است ، کالای اصلی این مرکز لباس و پوشاک است و مارک هایی مثل ایزو، بی پلاس ای بی، شلوار جین های سی کی، میس سیکستی، فوکس و جی استار در گیت به فروش می رسند.

این مرکز علاوه بر فروشگاه های پوشاک، چندیدن رستوران و سینماهای مختلف و بین الملی دارد، این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده ی خدمات به مشتریان است.



مرکز خرید چین

 

 

لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی فیروزه با ۳۵ سال سابقه در امر واردات و صادرات با کشور چین و داشتن دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو قادر است، راهنمای شما واردکنندگان محترم و سرمایه داران عزیزی باشد ،که در کار خرید حمل و ترخیص کالا از چین نیاز به مشارکت این مجموعه دارید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.